در آرزوی بندگی

انا الصغیر الذی ربیته...

در آرزوی بندگی

انا الصغیر الذی ربیته...

وقتی دلم شکسته ...

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ق.ظ

 گاهی کسی انتقادی میکند از من که میدانم انتقاد یه جاست و کاملا حق با اوست، ولی انتقاد تندی است، چون نقص بزرگی است... ان موقع دلم میشکند... 

امروز دلم شکسته بود، چون انتقاد تندی شنیدم... آن هم از عزیزترین کسم...

دلم بدجور شکسته...

نقصی که سالهاست باهاش درگیرم و نتونستم مهارش کنم...

حالافقط میتونم با خدا بگم: خدایا خودت اصلاحم کن... خودت پاکم کن... اگه تو این ماه رمضون درست نشم دیگه معلوم نیست کی درست میشم...

پامو باید بزارم رو نفسم و محکم فشار بدم... نقصم انقدددر بزرگه


سخته.. خیلی دعام کنید... خیلی محتاج دعا هستم

  • بنده ی خدا

نظرات (۲)

سلام بانو .ترخدا برا من و همه منتظران نی نی دعاکنید.خیلی دلم نی نی میخواد.انشالا خدا نفس حق شما رو که هم مادری و هم روزه دار بشنوه
پاسخ:
سلام عزیزم
خدا میدونه که تو دعاهام همیشه سعی میکنم این دعا رو کنم منتهی با شرط به صلاح بودن،،. انشالله روزهای مادرانه نصیب همه چشم انتظارها بشه

رخسار علی(ع)فلسفه شیداییست..سرتابه سروجود اوآقاییست..ای که به دلت بغض علی(ع)را داری..تقصیرتونیست,مادریت هرجاییست..

هدیه به امیر المومنین علی علیه السلام سلامتی وتعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی