در آرزوی بندگی

انا الصغیر الذی ربیته...

در آرزوی بندگی

انا الصغیر الذی ربیته...

خدایا کمکم کن...

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ق.ظ

این روزها..

خیلی سرم شلوغه... دعام کنید دوستان

علی رغم میلم این ترم بعد از 3 ترم مرخصی برگشتم دانشگاه، دلم نمیاد پسرم رو بزارم پیش کسی، ولی چون به مدت یک سال همسایه مامانم شدیم گفتم تو همین یکسال درسمو تموم کنم... خیلی محتاج دعا هستم...

وقتی دانشگاهم خیلی نگرانشم... همش گوشیمو چک میکنم، حالشو میپرسم... 

تو این وضعیت حفظ قرآن رو هم دوباره شروع کردم، و ایمان دارم که به وقتم برکت میده

  • بنده ی خدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی