در آرزوی بندگی

انا الصغیر الذی ربیته...

در آرزوی بندگی

انا الصغیر الذی ربیته...

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ

تلاش برای نزدیک شدن به خدا انگیزه ای شد برای ساخت اینجا

در یکی از شبهای ماه مبارک رمضان که توفیق خواندن دعای ابوحمزه را داشتم،با اینکه خیلی سریع میخواندم و شاید 60_70 درصدش را هم نمیفهمیدم به بعضی بندهایش که رسیدم... انگار حرفها واقعا از ته دلم بود، انقد قشنگ با خدا صحبت میکرد...

دوست دارم اینجا از خودم و خدایم و تلاشم برای رضایت او، از همسفرانم در ابن مسیر بنویسم اگر خدا بخواهد

  • بنده ی خدا

نظرات (۳)

  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    ان شا الله
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    سلام عزییییزم
    وبلاگ نو مبارک خانوم:)
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت
    ممنونم عزیزم
  • سیده طهورا آل طاها
  • سلام عزیزم . خوشحال شدم که پیدات کردم . 
    پاسخ:
    سلام عزیزم، ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی