در آرزوی بندگی

انا الصغیر الذی ربیته...

در آرزوی بندگی

انا الصغیر الذی ربیته...

روز آخر میهمانی

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ق.ظ

خدایا، باورم نمیشه این ماه داره تموم میشه... خدیا ماه رمضان خیلی سختی بود برای من... اولین سالی بود که هم روزه بودم هم بچه داری میکردم... 

خدایا چیزی نصیبم شد تو این ماه؟


رجب گذشت گفتم شعبان هست، شعبان گذشت گفتم رمضان هست... رمضان تموم شه به چی دلم خوش باشه...  تو این ماه منو نبخشی دیگه کی...؟ خدایا..

خدایا سراپا تقصیرم... میترسم... از اینکه با همین وضع بمیرم وحشت دارم...

خدایا فردا بهم عیدی بده... بخششت عیدی من باشه، پاک شدنم... اصلاح همه بدیهام... انشالله



  • بنده ی خدا

نظرات (۱)

سلام اسم وبتون باعث شد بیام توش و بگم منم درارزوی بندگی به سر میبرم و دارم تلاش میکنم خودم رو اصلاح کنم ....یه مدت از هدفم دور بودم اما الان برگشتم و به کمک و راهنمایی دوستان خوبی مثل شما نیاز دارم خوشحال میشم بهم سربزنید و تو این راه ککم کنید
من با اجازه لینکتتون کردم
یاعلی
پاسخ:
سلام
از آشنایی باهاتون خوشحالم
انشالله این مسیر رو با موفقیت طی کنید

ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی